The animation director, comic creator and illustrator was born in Besançon, France in 1986. His 2011 webcomic “Lycéennes” was recognised as a “novel use of animated gifs” by Cartoon Brew. From 2016 onwards, he made his first short animated film A Kind of Testament, working alone at first and then with the support of the production company, Remembers. He has also worked with companies like Chanel and the “New York Times”. After living in London and Taipei, he is currently based in Paris.