Driven by their desire for light and warmth, British teenagers take a trip to the Balearic Islands. They must absorb the sun and store it in their bodies to take it back to their cloud-covered kingdom. A surreal film about the real phenomenon of “balconing” which, in recent summers, has led to tragic, self-inflicted accidents particularly among young people travelling to Spain.