The film director and photographer was born in Adelaide, Australia in 1993. Before making Marungka tjalatjunu, he created short films including The Sand That Ate The Sea about the Australian opal-mining town of Andamooka and Gaib, an essay film about spirituality and death. His artistic work has been presented in several solo exhibitions in Australia. He currently lives between Berlin, Athens and Australia.
Born in Alice Springs, Australia in 1986, he is an initiated Yankunytjatjara man. He studied at the Centre for Aboriginal Studies in Music at the University of Adelaide. Since 2008, he has been a performer and/or cultural adviser on numerous productions in Australia and around the world. He currently lives and works as an artist and educator in Adelaide.