The British-Canadian filmmaker and composer was born in London, UK in 1991. Co-founder of the Loop production company, Ing has produced a range of artist-led film and television projects since 2014 which have received prizes including at the Grierson Awards, the BFI London Film Festival and the British Independent Film Awards.