Born in Montreuil, France in 1993, she studied film at the Sorbonne Nouvelle university and then directing at La Fémis in Paris. Nuits blanches is her first film since she graduated in 2021. She is currently developing her debut feature film, a free adaptation of “L’Etranger” by Albert Camus. Since January 2023, she has also been filming a documentary about a newly elected member of the French parliament.