The “tee-girls” fulfil their duties stoically, squatting in the dust as they sort golf balls. They fish them out of the water-lily-covered ponds and place them for the golfers as they swing their clubs narrowly past the girls’ faces. Their boss surveys the scene sternly, watching everything and everyone. Isabel still has to learn the ropes but is already looking for shortcuts. The golf course as a self-contained cosmos that reflects social conditions.