Born in Buenos Aires, Argentina in 1987, she studied cinema and took a postgraduate course in documentary at the Universidad de Buenos Aires. In 2018, she was selected for Talents Buenos Aires, an initiative of the Universidad del Cine in cooperation with Berlinale Talents. Her first two short films screened at numerous festivals. El nombre del hijo was supported by the Argentinian Instituto Nacional de Cine y Artes Audiovisuales and the Fondo Nacional de las Artes. She is currently making her first feature film, The Caretaker.