Toni has a hard time at school; she doesn’t fit in. She is a big fan of music and a video blogger. Her speciality is making eccentric lip-sync covers of her favourite song. But her euphoric online persona leads to many nasty comments in her real life. When she finally gathers up the courage to dance in front of a live audience, the lovehearts realign the shitstorm.
Born in London, UK in 1994. His first short fiction film as a writer and director, Four Quartets, premiered at the BFI London Film Festival in 2018 and screened in the 2019 Berlinale Generation section where it received a Special Mention from the Youth Jury. toni_with_an_i was commissioned and produced by the BFI and the BBC. He is currently developing his first feature film, Campomarino.