Three friends are training for a synchronised swimming competition, executing rhythmic turns in the water in the same unison with which they bully other girls in the changing room. Yet beneath the surface, turmoil is brewing. Gestures and glances exchanged in atmospheric scenes gradually condense into a narrative of intrigue and jealousy, the young athletes‘ forced competition-ready smiles starkly emblematic of their friendships.