An elaborate fashion shoot is planned on the beach, but the backdrop built in advance has been swallowed by the sea overnight. The young assistant is the only one who tries to save the situation. She sends out a camera drone to search for the backdrop and the film slowly slips into the magical.
The filmmaker and artist is based in Shanghai and has a master’s degree in film directing from Columbia College Chicago. She investigates subtle and inexplicable relationships between individuals in contemporary life with a particular focus on insecure, nomadic and transient states. Her artistic work is born of a desire to explore the realm of the agnostic and to construct an ethereal landscape that transcends physical space. She is often searching for things that approach eternity in the moment of the here and now.