Chanasorn Chaikitiporn is a filmmaker and moving image artist whose work explores and interrogates the socio-political history of Thailand. He delves into questions on culture, political thought, identity and personal historical memory through the lens of semi-coloniality. Bridging the gap between fiction and documentary film, he investigates found footage, archival and declassified documents. Chanasorn is a member of ELSE, a moving image screening series based in Bangkok.