The Paris-born director moves between documentary and feature film, video and narrative art. Her works break taboos, explore power, sexuality and exclusion, and give space to marginalised voices. She gained international attention with multi-award-winning films including Would You Have Sex with an Arab?, which premiered in Venice, and M, which won a César Award for Best Documentary.