The screenwriter and director is the founding editor-in-chief of “MARG1N”, a film magazine published in Phnom Penh. He currently works as a production assistant at the Cambodian production company Anti-Archive. He participated in the Purin Film Fund’s Short Film Camp in Bangkok and was a Flaherty Fellow in 2024. He regularly programmes film screenings and speaks on film criticism in Southeast Asia. After making several video works, Oupatevak het tam phnom is his first short film.