A rough wind is blowing between the dreary apartment blocks of Harbin, a dilapidated industrial city in northern China. In this world of adults, a rebellious boy is struggling to find his way. Everywhere he turns, he encounters emotional coldness, rudeness and violence. Eat or be eaten, just as it was with the dinosaurs. In fragmented images, the film paints a grim portrait of a society.
Born in Inner Mongolia in 2000, he is a graduate of the Beijing Film Academy. Driven by a curiosity about the world, he weaves his travel experiences into his filmmaking. He is currently working on an experimental documentary tracing the mysteries of shamanism in South America, while also developing a feature-length narrative inspired by the raw, intimate textures of real-life love.