No flickering. No noise. No artefacts. No hard lights that cast shadows. No fog, clouds, trees or buildings. No conditions of slow-moving or stopped people for long periods. No moving objects whose appearance is similar to the target in the areas of interest. No waving objects that cause the continuous modification of the image in the area of interest, for example a meadow with tall grass.
The image must have a resolution of 640x360, 640x480, 320x180 or 320x240 pixels and must be in landscape orientation with 16:9 aspect ratio.
The camera must be mounted at a height between 3 and 5 metres and the camera lens must not be dirty, wet or steamy.