Born in Buenos Aires, Argentina in 1987, he studied film directing and acting. He teaches film history at the Universidad del Cine in Buenos Aires and has worked at the Museo del Cine film archive since 2012. His short films have screened at Locarno, the New York Film Festival, the AFI, the Viennale and many other festivals.