Born in 1998, he lives and works in Paris. With a background as an audiovisual technician, he went on to study at the Cergy art school and then at the Beaux-Arts de Paris. He works with new technologies, in particular 3D, and focuses on how they offer him new ways of creating images. The themes of his work are drawn from his personal history including childhood memories, things he has seen and experienced, and difficulties in communicating.