The Swedish artist and filmmaker lives and works in Amsterdam. By capturing human movements and voices and applying these to non-human characters within fictional, 3D-animated realities, Ullman questions the grounds on which value and sentience are prescribed, why one life is more valuable than another, and what it means to be human.