Parastoo Anoushahpour, Faraz Anoushahpour, and Ryan Ferko have worked in collaboration since 2013. Their shared practice explores the interplay of multiple subjectivities as a strategy to address the power inherent in narrative structures. Foregrounding the idea of place as a central focus, their work seeks both to decode their surroundings and to trouble the production of images through speculative narration and dialectical imagery. Shifting between both gallery and cinema contexts, recent projects have been presented internationally at the Viennale, Punto De Vista International Documentary Film Festival, New York Film Festival, Toronto International Film Festival, and others.