In 2017, we decided to recreate Instant Life (1981). We did not attempt to recreate Instant Life (1941) because that Instant Life is lost. Instant Life (1941) was a silent film presented with live musical accompaniment. After the show, audience members received a printed riddle. Instant Life (1981) is a sound film. The riddle is part of the film. No answer to the riddle exists.