Martin Moolhuijsen is an intermedia artist working at the threshold of experimental film and sound art. Trained as a musicologist and a sound artist, he makes highly material abstract films, whose composition is built equally on musical as well as film principles. His work has been presented at Annecy International Animation Film Festival, ZKM – Zentrum für Kunst und Medien and Akademie der Künste in Berlin, among others. He is a member of the artist-run analogue film lab, LaborBerlin.