Komtouch Napattaloong is an artist and filmmaker based in Bangkok. His film No Exorcism Film competed for the New:Vision Award at CPH:DOX 2024, and his debut feature documentary Hours of Ours premiered in the International Competition at the 2023 Visions du Réel. His work has been shown at international festivals including the Yamagata International Documentary Film Festival, Jeonju International Film Festival and BFI London Experimenta, as well as in exhibitions such as the Bangkok Biennial and the Ghost2568: Wish We Were Here triennial. He is the co-founder of the audiovisual production company Rare Occupant.