Vika Kirchenbauer is an artist, writer and music producer living in Berlin. Comprehensive solo exhibitions of her work have been presented at institutions including the Kunstverein für die Rheinlande und Westfalen in Düsseldorf and the Kunstverein Kevin Space in Vienna. Her videos have also been exhibited at the Whitechapel Gallery in London, the Kunsthal Charlottenborg in Copenhagen, the New York Film Festival and the Toronto International Film Festival, among others. Two monographs combining the artistic and theoretical strands of her practice have been published by Mousse Publishing. After Untitled Sequence of Gaps (2020), this is her second participation in Forum Expanded.