In 2008, the director co-founded Maraa, a media and arts collective in Bangalore, India, where she works on both theoretical and practical levels with issues of gender, labour and caste in rural and urban contexts. She also works with creative practices in public spaces through independent productions and collaborations with other artists. She has been making films on topics of labour, migration and cities since 2009.