Born in London, UK in 1987, she first studied economics at Nottingham University and then film at the Escuela Internacional de Cine y TV in Cuba and the National Film and TV School in the UK. Her short films have screened at renowned international festivals. In 2014 her film A Paradise was presented in Berlinale Shorts. Her work seeks to give a platform in particular to women of colour who are fighting stereotypes.