An escaped bear mingles with the colourful, diverse characters that populate Berlin. Kore labours away at work, lost in her thoughts. Dark clouds loom above. In the tireless bustle of the city, we sometimes catch a glimpse of the lives of its inhabitants and visitors. When Kore is met by an oncoming crowd of screaming people on the street, she finds herself face to face with the big brown bear. There's only one thing for it: she has to summon up all her courage.