A drenched, middle-aged woman sits down on a blue plastic chair in a room undergoing renovation. Placing a bag of fresh vegetables beside her, she starts to blow-dry her hair. Then she takes the wig off. A young man sings karaoke. Tears stream down his cheeks. The tropical waterfall is a wallpaper mural. And the dance begins. The protagonists in Another City search for opposition and togetherness. A well known Asian pop song unites the protagonists across time and space. In order to really meet, the city is the place that must be urgently abandoned.