The Memory of Justice screened at the Berlinale in 1978 and was later thought for a long time to have been lost. The film has been painstakingly restored by the Academy Film Archive in association with Paramount Pictues and The Film Foundation, with support from the Material World Charitable Foundation, Righteous Persons Foundation, and The Film Foundation.