Cahaya yearns for a bike but it is a far-off dream. She lives in a slum in Jakarta and collects plastic bottles from the trash on the riverbank. A few lads also hang out there, fooling around and sniffing glue. One day Cahaya actually finds a bicycle under the rubbish. It is old, rusty and without a saddle but she is happy. She lovingly restores it, decorating it with playing cards, bunting and little figures. Other kids are jealous and one of the lads simply steals it. But Cahaya will not put up with that.