Legendary American underground director Cheryl Dunye has a penchant for sex, fun, gender bending and taboo breaking. She takes great relish in this humorous tale of three women’s sexual journey that is both a buoyant reference to and a self-confidently queer interpretation of a porn scenario. Dunye will be familiar to Berlinale audiences from her Teddy Award-winning WATERMELON WOMAN (1996). She returned to the Panorama in 2010 with THE OWLS.