Spanish director Antonio Chavarrías’ work toys with the conventions of the psychological thriller. With its haunting music, surreal dream sequences and earthy-coloured natural locations, this disconcerting, fragmentary fable creates an ominous atmosphere that reveals the director’s debt to masterful cineaste, Alfred Hitchcock.