But they soon encounter problems: the recording of their album doesn’t go quite as well as they imagined, and they don’t exactly see eye to eye with the label about their sound and its marketability. In spite of excellent press coverage, attendance of their first tour is only so-so and, although London’s in crowd attend their concerts religiously, they can barely earn enough to pay for a youth hostel. Hard knocks, aggravating circumstances, as well as the gulf between their ordinary lives and their media image, all serve to put their enthusiasm to the test. Have their ideals now become a thing of the past?
The section head and the jury president of the "Dialogue en perspective" on the section's opening night.
The members of the band 1000 Robota whose way into music business is portrayed in the film.