Kuchao is a bit of an outsider as far as school is concerned. The others are preoccupied with releasing balloons into the air, but he’d rather chew gum. But chewing bubble gum can also help you take off, high up to where the aeroplanes and rockets are. His high altitude flight is brought to an abrupt end however when he meets a bird with a sharp beak that literally bursts his dream.
A handmade animation film swept along by the rhythms of traditional Japanese music on the soundtrack.