Judith, the girlfriend of up-and-coming young professional footballer Ronny, and Dina, who has followed a top Bulgarian player to Hertha BSC, are both new to Berlin. On Saturdays they watch their men playing football, but apart from that, they’ve nothing to do. Dina is used to life as a footballer’s girl but Judith finds her new existence exciting. Dina can see a lot of herself in the naïve young girl from the sticks. And so she decides to save Judith.