Jakob has a huge problem. His father is going to pick him up for the weekend for the first time since his parents’ divorce. Jakob hates his father and doesn’t want to have anything to do with him any more. That’s why he wants to join DAA. The ‘Dads Are Arseholes’ club was founded by children whose parents are divorced. But you can’t join unless you have enough points. The only way Jakob can earn points is if he plays horrid pranks on his Dad. Jakob has a busy weekend ahead of him.