Director Christina Yao’s opulent feature film is a dynastic saga; it is also a passionate love story and a moral tale, based on historical events. The story of the Kangs, a family of bankers, and their banking empire on China’s ‘Wall Street’ spans a period from the Boxer Uprising to the Chinese Revolution and the founding of the People’s Republic in 1949.