Still in a state of shock, Alex seeks out Vivienne’s mother in order to tell her the dreadful news himself. But the dead girl’s mother, Linda Freeman, is no ordinary person but a woman suffering from autism. Although she understands the tragedy that has befallen her, she is quite unable to show any emotions.