This film follows the bands tour through Germany and Switzerland. Interweaving private Super 8mm footage with the bands history and the unusual biographies of the musicians, the documentary takes us back to Berlin in the 1980s, to a time when it was possible to attend concerts in private apartments for just one mark and boxing fights were still held in the courtyards of tenement blocks.
Later people will probably say that nobody gave a shit but thats the best thing about it. Are you all thick or what? (Jochen Distelmeyer, Blumfeld)