Portales follows the course of the Guadalete river in Cádiz, Spain, from the mountains to the sea: a catalogue of landscapes that hide other landscapes. A collection of inter-dimensional portals (and postcards). Live action and animation fuse, creating an impossible fauna and flora – another history and geography for a modest watercourse.