This essayistic exploration of Myanmar’s history is presented in three chapters and rooted in three locations: Yangon Zoological Gardens, the Yangon Circle Railway, and the Drug Elimination Museum. The stories behind these sites are juxtaposed with the voices of Myanmar activists who were forced to flee the country. The collage of voices and places is layered with a series of moving images of animals emancipating themselves from the zoo and roaming the city of Yangon.