The director’s films focus on the world of young people and their relationships, shaped by their awakening sexuality. Paying great attention to emotions that are difficult to express, he portrays universal characters with whom it is easy to identify. His debut short film Kiss Me Softly won awards at film festivals around the world. Four more shorts followed. Between 2020 and 2022, he directed four drama series, including the Irish series Northern Lights. He is making his feature debut with Young Hearts.