The filmmaker and cinematographer comes from Jaipur in India. She has a BA in multimedia from Saint Xavier’s College in Kolkata and studied cinematography at the Film and Television Institute of India in Pune. She is also a member of the Indian Women Cinematographer’s Collective. Fascinated by film since childhood, she wants to tell stories about the intimate and delicate facets of human relationships. She returned to her roots in Rajasthan for her debut short film Anaar Daana.