The director and visual artist participated in Talents Buenos Aires in 2015. Her short film Uli won an award from the Colombian Film Development Fund (FDC). She is currently developing her first feature film Otro Jardín which was selected for the Bogotá Audiovisual Market in 2023 and has received several writing and development grants.