Mé el Aïn is the director’s debut feature film. Her shorts Gods, Weeds and Revolutions and Born in the Maelstrom both screened at international film festivals. Her Oscar-nominated short Brotherhood was selected by over 150 festivals and won 75 international awards. In her own words, she believes wholeheartedly in the transformative power of storytelling and hopes that her films can capture the beauty, complexity and universal nature of the human condition.