Daughter and mother collaborate and document the life and achievements of Park Soo-nam.
Born in 1968. Park Soo-nam’s daughter has collaborated since her teenage years with her mother on a number of film productions. When her mother lost her eyesight, she took on tasks related to video editing and film restoration. She served as the associate director for Nuchigafu – Life Is a Treasure “Gyokusai” Stories in the Battle of Okinawa (2012) and handled the editing and producing for The Silence (2017).