Cinematography graduate of the Film and Television Institute of India, and son of director Jatla Venkataswami Naidu. His debut film, Love and Shukla, inspired by the invisible struggle for privacy amongst India’s urban lower middle class, premiered at Busan International Film Festival, and was shown in over 40 other festivals around the world.