After eleven years the French director is returning to the Competition - in 2013 he presented Camille Claudel 1915 at the Berlinale.
The director, researcher and primary school teacher is from Bradford in the United Kingdom. The short documentary Dear Bradford that he produced was one of the most viewed “Guardian” documentaries of 2022 and went on to be screened in art galleries and at the Bradford Literature Festival. He also produced Loughborough Junction, a documentary exploring gentrification, and worked as a researcher on India in a Day, the world’s largest crowd-sourced documentary.