Nobody knows where the woman comes from. She is sitting on a park bench and diligently playing a child’s recorder. She says she is from France. With no money or means of supporting herself, she has been advised to teach French. This is how she comes to have two Korean women as her pupils. The woman likes to walk barefoot and to lie down on rocks. And when she is feeling up to it, she tries to see each instant in a non-verbal way and to live life as rationally as she can. But things remain as hard as ever. She relies on the Korean alcoholic drink of makgeolli to provide a bit of comfort every day.