The Chilean director and screenwriter is interested in a hybrid cinema which brings into tension the margins of reality and its deviations.
Born in Los Ángeles, Chile in 1997, the filmmaker is intrigued by the possibilities of the digital image and explores new ways to represent the landscapes he is within. Alongside his work as a filmmaker, he is also a programmer and curator for various cinemas in Santiago de Chile.