The film team celebrates their Crystal Bear which was awarded by the Children's Jury Generation Kplus (right).
The director (on the left) and her cast can hardly believe it: they won the Crystal Bear for the Best Film.
The director is a graduate of the Seoul Institute of the Arts where she studied dramatic writing. She then worked as an assistant director on numerous feature films before making her directing debut with the series Be Melodramatic for the South Korean broadcaster JTBC. It’s Okay is her first feature film.